יום חמישי, 20 ביוני 2013

אתר אח"ד

בס"ד


אתר אח"ד הינו האתר העצמאי הראשון שנבנה על ידי אוהבי חזיר דתיים בשביל אוהבי חזיר דתיים ואינו שייך לשום ארגון או תנועה פוליטית. אנו 'חלוצים' ההולכים בדרך לא סלולה, אשר לא מוותרים על זהותם הדתית וגם לא על זהותם הקולינרית, החיים בתוך החברה הדתית ובוחרים להמשיך להיות איבר חי מאיבריה. אנו מלאי תקווה כי האתר ישמש צוהר לעולמם של אוהבי חזיר דתיים החיים בחברה הדתית ויוביל לפיתוח שיח סובלני יותר בחברתנו, לקבלת הווייתו של אדם באשר הוא אדם.

למי מיועד האתר

אליך, הבחור בעיר, בהתיישבות, בקיבוץ, ביישוב הקהילתי, בבני עקיבא, בישיבה, במכינה; החייל, הסטודנט, הנשוי לאישה, הרווק, האב, הרב - אנו קוראים: אתה לא לבד. אנו, כמוך, חיים יום־יום את הקונפליקטים הפנימיים של כפילות זהויות זו ואת הקונפליקטים החיצוניים של החיים בתוך החברה הדתית והישראלית. אין בידינו להציג פתרון יחיד לסוגיות, אך באתר תוכל למצוא מידע רב־תחומי (הלכתי, כללי, פסיכולוגי) אשר אנו מלאי תקווה כי יסייע לך בשמחה, בכאב ובהתמודדות.
אליכם ההורים, הרבנים, הציבור הדתי ומנהיגיו, אנו קוראים: אנחנו אותם הבנים האהובים שלכם. אנחנו אותם הבנים שצריכים עוד את אהבתכם ותמיכתכם. גדולתכם נמדדת בין היתר ביחס אל ה'אחר'. אנו סבורים כי חלק ניכר משנאת החינם המופנית כלפינו נובע מתוך בורות וחוסר מידע נגיש של החברה הדתית על התופעה החברתית הזו והיקפה. לכן באתר תוכלו לשמוע את קולנו, לראשונה שלא מתוך עמדה שיפוטית, ולקבל מידע רב על התופעה החברתית שעל אף קיומה, לא הייתה מדוברת עד כה.


מהי מטרתנו

אנו מעוניינים לעורר בקרב ציבור שומרי התורה והמצוות, מנהיגיו, רבניו, ההורים והחברים שיח ציבורי, הלכתי וחברתי, להכרה בהומואים הדתיים כתופעה חברתית הקיימת ממילא בחברה הדתית, שלא ניתן להתעלם ממנה עוד: שיח שיוביל לריכוך המתחים, למציאת מקום חברתי ולשיפור מצבו הקיומי והחברתי של אדם אוהב חזיר ודתי בחברה הדתית.
"ואהבת לרעך כמוך"
אתר אח"ד - הבית של כולנו

(ע"פ "מי אנחנו" באתר הו"ד).


עכשיו ברצינות, למישהו זה נראה לגיטימי? ובכלל, מה לגבי מישהו שגם אוהב חזיר, גם הומו, גם דתי, וגם נדלק מהדלקת אור בשבת, אני חושב שחייבים לדון בנושא בלי שיפוטיות, ולאפשר לו לחיות כאדם אוהב גברים, חזירים ואור בשבת
, וכאדם דתי. בעצם למה לא? איפה עובר הגבול?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה